プロフィール

c.o.i

Author:c.o.i
よろしくお願いします^^。

最近のトラックバック

ブログ内検索

リンク

このブログをリンクに追加する

ブロとも申請フォーム

QRコード

QRコード

スポンサーサイト

【 --/--/-- --:-- 】

スポンサー広告  |

BILLY JOEL - ROSALINDA'S EYES

I play nights in the Spanish part of town
私は町のスペインの地域で数夜をプレーします。

I've got music in my hands
私は手に音楽を持っています。

The work is hard to find
仕事は見つけにくいです。

But that don't get me down
しかし、それは私を落ち込ませません。

Rosalinda understands
ロザリンダは分かります。


Crazy Latin dancing solo down in Herald Square
ヘラルドスクエアでの気が狂ったラテン語のダンス独奏

Oh Havana I've been searching for you everywhere
おお、私があなたをいたる所で捜し求めさせることであるハバナ

And though I'll never be there
そして、私は決していないつもりですが、そこにいてください。

I know what I would see there
私は、そこで何を見るかを知っています。

I can always find my Cuban skies
私はいつもキューバの空を見つけることができます。

In Rosalinda's eyes
ロザリンダの目で


When she smiles she gives everything to me
微笑むとき、彼女は、すべてを私に与えます。

When she's all alone she cries
単身、彼女は、泣きます。

And I'd do anything to take away her tears
そして、私は彼女の涙を持ち去るようなことを何でもするでしょう。

Because they're Rosalinda's eyes
それらがロザリンダの目であるので


Senorita don't be lonely, I will soon be there
Senoritaは孤独ではありません、私がすぐ、そこにいるでしょう。

Oh Havana I've been searching for you everywhere
おお、私があなたをいたる所で捜し求めさせることであるハバナ

I've got a chance to make it
私には、それを作る機会があります。

It's time for me to take it
私が分かる時間です。

I'll return before the fire dies
炎が消える前に、私は、戻るつもりです。

In Rosalinda's eyes
ロザリンダの目で


All alone in a Puerto Rican band
プエルトリコのバンドでは、単身です。

Union wages, wedding clothes
組合賃金、結婚衣服

Hardly anyone has seen how good I am
ほとんどだれも、私がどれくらい良いかを見ていません。

But Rosalinda says she knows
しかし、ロザリンダは、彼女が知っていると言います。


Crazy Latin dancing solo down in Herald Square
ヘラルドスクエアでの気が狂ったラテン語のダンス独奏

Oh Havana I've been searching for you everywhere
おお、私があなたをいたる所で捜し求めさせることであるハバナ

And though I'll never be there
そして、私は決していないつもりですが、そこにいてください。

I know what I would see there
私は、そこで何を見るかを知っています。

I can always find my Cuban skies
私はいつもキューバの空を見つけることができます。

In Rosalinda's eyes
ロザリンダの目で


Senorita don't be lonely, I will soon be there
Senoritaは孤独ではありません、私がすぐ、そこにいるでしょう。

Oh Havana I've been searching for you everywhere
おお、私があなたをいたる所で捜し求めさせることであるハバナ

I've got a chance to make it
私には、それを作る機会があります。

It's time for me to take it
私が分かる時間です。

I'll return before the fire dies
炎が消える前に、私は、戻るつもりです。

In Rosalinda's eyes
ロザリンダの目で
スポンサーサイト
【 2009/03/24 09:15 】

billy joel  | コメント(0)  | トラックバック(0)  |

コメント

コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバックURL

この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



