プロフィール

c.o.i

Author:c.o.i
よろしくお願いします^^。

最近のトラックバック

ブログ内検索

リンク

このブログをリンクに追加する

ブロとも申請フォーム

QRコード

QRコード

スポンサーサイト

【 --/--/-- --:-- 】

スポンサー広告  |

Electrolite - R.E.M.

Your eyes are burning holes through me.
あなたの目は私を通した燃えている穴です。

I'm gasoline.
私はガソリンです。
I'm burnin' clean.
私は清潔な状態で燃えています。

Twentieth century go and sleep.
20世紀は眠るために去ります。

You're Pleistocene.
あなたは更新世のです。
That is obscene.
それはみだらです。
That is obscene.
それはみだらです。


You are the star tonight.
今夜、あなたはスターです。

Your sun electric, outasight.
あなた、太陽電気であって、outasightです。

Your light eclipsed the moon tonight.
あなたの光は今夜、月をおおい隠しました。

Electrolite.

You're outasight.
あなたはoutasightです。


If I ever want to fly.
飛びたいと思うなら。

Mulholland Drive.
マルホランドDrive。

I am alive.
私は生きています。

Hollywood is under me.
私の下にハリウッドはあります。

I'm Martin Sheen
私はマーチン・シーンです。

I'm Steve McQueen
私はスティーブ・マックィーンです。

I'm Jimmy Dean
私はジミー・ディーンです。


You are the star tonight.
今夜、あなたはスターです。

Your sun electric, outasight.
あなた、太陽電気であって、outasightです。

Your light eclipsed the moon tonight.
あなたの光は今夜、月をおおい隠しました。

Electrolite.

You're outasight.
あなたはoutasightです。


If you ever want to fly.
あなたが飛びたいなら。

Mulholland Drive.
マルホランドDrive。

Up in the sky.
上空に。

Stand on a cliff and look down there.
がけに立って、そこの下を見てください。

Don't be scared
おびえないでください。

you are alive.
あなたは生きています。

You are alive.
あなたは生きています。


You are the star tonight.
今夜、あなたはスターです。

Your sun electric outasight.
あなたの電気outasight太陽。

Your light eclipsed the moon tonight.
あなたの光は今夜、月をおおい隠しました。

Electrolite.

You're outasight.
あなたはoutasightです。


Twentieth century go and sleep.
20世紀は眠るために去ります。

Really deep.
本当に深いです。
We won't blink
私たちは瞬くつもりではありません。

Your eyes are burning holes through me.
あなたの目は私を通した燃えている穴です。

I'm not scared I'm outta here.
私はおびえている私がここの外にいるということではありません。

I'm not scared.
私はこわがりません。
I'm outta here.
私はここの外にいます。
Your eyes are burning holes through me.
I'm gasoline. I'm burnin' clean.
Twentieth century go and sleep.
You're Pleistocene. That is obscene. That is obscene.

You are the star tonight.
Your sun electric, outasight.
Your light eclipsed the moon tonight.
Electrolite.
You're outasight.

If I ever want to fly.
Mulholland Drive.
I am alive.
Hollywood is under me.
I'm Martin Sheen
I'm Steve McQueen
I'm Jimmy Dean

You are the star tonight.
Your sun electric, outasight.
Your light eclipsed the moon tonight.
Electrolite.
You're outasight.

If you ever want to fly.
Mulholland Drive.
Up in the sky.
Stand on a cliff and look down there.
Don't be scared
you are alive.
You are alive.

You are the star tonight.
Your sun electric outasight.
Your light eclipsed the moon tonight.
Electrolite.
You're outasight.

Twentieth century go and sleep.
Really deep. We won't blink
Your eyes are burning holes through me.
I'm not scared I'm outta here.
I'm not scared. I'm outta here.

スポンサーサイト
【 2008/10/20 17:22 】

R.E.M.  | コメント(0)  | トラックバック(0)  |

コメント

コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバックURL

この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



