プロフィール

c.o.i

Author:c.o.i
よろしくお願いします^^。

最近のトラックバック

ブログ内検索

リンク

このブログをリンクに追加する

ブロとも申請フォーム

QRコード

QRコード

スポンサーサイト

【 --/--/-- --:-- 】

スポンサー広告  |

How The West Was Won And Where It Got Us - R.E.M.

blood from a stone, water from wine.
ワインからの石からの血液、水。

Born under an ill-placed sign.
ほとんど置かれなかったサインの下で生まれます。

a stroke of bad luck, wrong place, wrong time.
災難、間違った場所、間違った時間。

this flyer is out of line.
このフライヤーは法外です。


The story is a sad one, told many times.
話は何回も言われた悲しいものです。

the story of my life in trying times.
骨の折れる回による身の上話。

just add water, stir in lime.
ただ水を加えてください、そして、ライムをかきまぜて入れてください。

how the west was won and where it got us.
それが私たちを得たところでどう西を得たか。

ahhhh.


the canary got trapped in the uranium mine.
カナリアはウラン鉱山で捕らわれました。

I struck bad luck, now the bird has died.
私は不運を打ちました、今、鳥が死にました。

a marker to mark where my tears run dry
私の涙が干上がるところにマークするマーカー

at the crossing of blessed and alkaline.
祝福されアルカリ性の交差点で。


The story is a sad one, told many times.
話は何回も言われた悲しいものです。

the story of my life in trying times.
骨の折れる回による身の上話。

just add water, stir in lime.
ただ水を加えてください、そして、ライムをかきまぜて入れてください。

how the west was won and where it got us.
それが私たちを得たところでどう西を得たか。

ahhhh.


I didn't wear glasses cause I thought it might rain.
私は雨のように降らすかもしれないと思った眼鏡原因を着ていませんでした。

now I can't see anything.
今、私は何も見ることができません。

I made a mistake, chalked it up to design.
私は、誤りをして、それをデザインまでチョークで書きました。

I cracked through time/space, godless and dry.
私は神を信じなくて乾いた時間/スペースを通して割りました。

I point my nose to the northern star,
私は鼻を北極星に向けます。

and watch the decline from a hazy distance.
そして、霞んでいる遠方からの衰退を見てください。


The story is a sad one, told many times.
話は何回も言われた悲しいものです。

the story of my life in trying times.
骨の折れる回による身の上話。

just add water, stir in lime.
ただ水を加えてください、そして、ライムをかきまぜて入れてください。

how the west was won and where it got us.
それが私たちを得たところでどう西を得たか。

ahhhh

スポンサーサイト
【 2008/10/24 08:06 】

R.E.M.  | コメント(0)  | トラックバック(0)  |

コメント

コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバックURL

この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



