プロフィール

c.o.i

Author:c.o.i
よろしくお願いします^^。

最近のトラックバック

ブログ内検索

リンク

このブログをリンクに追加する

ブロとも申請フォーム

QRコード

QRコード

スポンサーサイト

【 --/--/-- --:-- 】

スポンサー広告  |

Genesis Foxtrot lyrics

Genesis lyrics
起源歌詞

Album:
アルバム:
Foxtrot
フォックストロット
[1972]

Tracks
トラックス
6


01
Watcher Of The Skies
空のウォッチャー

02
Time Table
タイムテーブル

03
Get'em Out By Friday
金曜日までにGet'em

04
Can-Utility And The Coastliners
缶ユーティリティとCoastliners

05
Horizons
地平線

06
Supper's Ready
夕食は準備ができています。


all Genesis lyrics
すべての創世記歌詞




Watcher Of The Skies
空のウォッチャー


Watcher of the skies watcher of all
すべての空のウォッチャーのウォッチャー

His is world alone no world is his own,
彼のものによる単独で、どんな世界も彼自身世界的では、のでないということです。

He whom life can no longer surprise,
人生がもう驚かせることができない彼

Raising his eyes beholds a planet unknown.
目を上げるのは惑星未知を凝視します。


Creatures shaped this planet's soil,
生物はこの惑星の土を形成しました。

Now their reign has come to an end,
今、彼らの治世は終わりました。

Has life again destroyed life,
人生は再び殺生しました。

Do they play elsewhere, or do the know
彼らがほかの場所でプレーするか、またはする、知っている。

more than their childhood games ?
彼らの幼年期のゲームよりさらに?

Maybe the lizard's shed it's tail,
多分トカゲはそれのテールをはじきました。

This is the end of man's union with Earth.
これは地球がある男性の組合の終わりです。


Judge not this race by empty remains
空の残りによるどんなこのレースも判断しないでください。

Do you judge God by his creatures when they are dead.
それらが死んでいるときには彼の生物で神裁判官をしてください。

For now the lizard's shed it's tail
当分、トカゲはそれのテールをはじいています。

This is the end of man's union with Earth.
これは地球がある男性の組合の終わりです。


From life alone to life as one,
1としての人生への人生だけから

Think not your journey done
どんな旅行も行われないと考えてください。

For though your ship be sturdy, no
船ですが、丈夫であってください、いいえ

Mercy has the sea,
慈悲には、海があります。

Will you survive on the ocean of being,
あなたは存在の海洋で生き残るでしょう。

Come ancient children hear what I say
来る、古代の子供は私が言うことを聞きます。

This is my parting council for you on your way.
これは私があなたのために途中で協議会を分けることです。


Sadly now your thoughts turn to the stars
悲しげに、今、あなたの考えは星に頼ります。

Where we have gone you know you never can go.
私たちが行ったところでは、あなたは、決して行くことができないのを知っています。

Watcher of the skies watcher of all
すべての空のウォッチャーのウォッチャー

This is your fate alone, this fate is your own.
これがあなたの運命であるにすぎない、この運命はあなた自身のです。

Time Table
タイムテーブル


A carved oak table,
彫られたオークテーブル

Tells a tale
物語を言います。

Of times when Kings and queens sipped wine from goblets gold,
キングと女王がゴブレット金からワインをちびちび飲んだ回について

And the brave would lead their ladies from out the room
そして、勇士は部屋から彼らの女性を導くでしょう。

to arbours cool.
あずまやに、冷えてください。

A time of valour, and legends born
勇気の時間、および持たれている伝説

A time when honour meant much more to a man than life
名誉が人生男性における多くの以上を意味した時

And the days knew only strife to tell right from wrong
そして、数日は言う不和だけとまさしく悪く区別しました。

Through lance and sword.
槍と刀を通して。


Why, why can we never be sure till we die
まあ、私たちはなぜ死ぬまで確信しているはずがありませんか?

Or have killed for an answer,
または、答えのために、殺しました。

Why, why, do we suffer eachrace to believe
まあ、まあ、私たちは信じるためにeachraceに苦しみますか?

That no race has been grander
どんなレースもより壮大ではありません。

It seems because through time and space
突き抜けるので調節するように思える、スペース

Though names may change each face retains the mark it wore.
名前は変化するかもしれませんが、各表面はそれが着ていたマークを保有します。


A dusty table
ほこりだらけのテーブル

Musty smells
かび臭いにおい

Tarnished silver lies discarded upon the floor
変色した銀器が床で捨てられた状態であります。

Only feeble light descends through a film of grey.
弱い光だけが灰色のフィルムを通って下ります。

That scars the panes.
それは枠に傷跡を残します。

Gone the carving,
過ぎ去る、彫刻

And those who left their mark,
それらの跡を残した人

Gone the Kings and queens now only the rats hold sway
過ぎ去る、キング一家、ネズミだけが支配する現在を女王として統治します。

And the week must die according to nature's law
そして、自然の法によると、1週間は死ななければなりません。

As old as they.
それらと同じくらい古いです。

Get'em Out By Friday
金曜日までにGet'em


JOHN PEBBLE OF STYX ENTERPRISES
ステュクス川企業のジョンPEBBLE

"Get'em out by Friday!
「金曜日までにGet'em!」

You don't get paid till the last one's well on his way.
あなたはよく途中で最後のものを稼ぐまで稼ぎません。

Get'em out by Friday!
金曜日までにGet'em!

It's important that we keep to schedule, there must be no delay."
「私たちがスケジュールに保つのが、重要である、遅れが全くあるはずがありません。」


MARK HALL OF STYX ENTERPRISES
ステュクス川企業のマークホール

(OTHERWISE KNOWN AS 'THE WINKLER')
(そうでなければ、'地上げ屋'として、知られています)

"I represent a firm of gentlemen who recently purchased this
「私は最近これを購入した紳士の会社を代表します」

house and all the others in the road,
家と道路のすべての他のもの

In the interest of humanity we've found a better place for you to go-go-go."
「人類のために私たちはあなたがゴーゴーで行くより良い場所を見つけました。」


MRS. BARROW
手押し車夫人
(A TENANT)
(テナント)

"Oh, no, this I can't believe,
「いやだ、私が信じることができないこれ」

Oh, Mary, they're asking us to leave."
「おお、メアリ、彼らはいなくなるように私たちに頼んでいます。」


MR. PEBBLE
PEBBLEさん

"Get'em out by Friday!
「金曜日までにGet'em!」

I've told you before, 's good many gone if we let them stay.
私は以前あなたに言ったことがあって、私たちが彼らを滞在させるなら、良い多くがありませんか?

And if it isn't easy,
そして、それが簡単でないなら

You can squeeze a little grease and our troubles will soon run away."
「あなたは少しのグリースを絞ることができます、そして、私たちの問題はすぐ、逃走するでしょう。」


MRS BARROW
手押し車夫人

"After all this time they ask us to leave,
「結局、この時に、彼らは、いなくなるように私たちに頼みます」

And I told them we could pay double the rent.
そして、私たちが使用料の二倍を支払うことができると彼らに言いました。

I don't know why it seemed so funny,
私は、それがなぜとてもおかしく見えたかを知りません。

Seeing as how they'd take more money.
彼らがどうさらに取るだろうかをお金とみなします。

The winkler called again, he came here this morning,
地上げ屋は再び呼んで、彼は今朝ここに来ました。

With four hundred pounds, and a photograph of the place he has found.
400ポンド、および彼が見つけた場所の写真で。

A block of flats with central heating.
セントラルヒーティングがある1ブロックのヒールの低い靴。

I think we're going to find it hard."
「私たちが骨が折れると思います。」


MR. PEBBLE
PEBBLEさん

"Now we've got them!
「今、私たちはそれらを持っています!」

I've always said that cash cash cash can do anything well.
私は、いつも現金現金現金が上手に何でもできると言いました。

Work can be rewarding
仕事は報酬を与えることであることができます。

When a flash of intuition is a gift that helps you excel-sell-sell."
「直観に関するフラッシュがあなたを助ける贈り物である、Excelが売れている、販売、」


MR. HALL
HALLさん

"Here we are in Harlow New Town, did you recognize your block across the square, over there,
「私たちはハーローNew Townにここに、いて、あなたはむこうに正方形の向こう側にブロックを認めました」

Sadly since last time we've found we've had to raise
悲しげに、最後の時間以来、私たちは、上げなければならなかったのがわかっています。

the rent again,
もう一度借りてください。

just a bit."
「ほんの少し。」


MRS. BARROW
手押し車夫人

"Oh, no, this I can't believe,
「いやだ、私が信じることができないこれ」

Oh, Mary, and we agreed to leave."
「おお、メアリ、私たちは、いなくなるのに同意しました。」


(a passage of time)
(時間の経過)


18/9/2012 T.V. FLASH ON ALL DIAL-A-PROGRAM SERVICES
プログラムが調整するすべてのダイヤルに関する18/9/2012T.V.フラッシュ

This is an announcement from Genetic Control:
これはGenetic Controlからの発表です:

"It is my sad duty to inform you of a 4ft. restriction on humanoid height."
「ヒト類似の高さで4フィートの制限についてあなたに知らせるのは、私の悲しい義務です。」


EXTRACT FROM CONVERSATION OF JOE ORDINARY IN LOCAL PUBORAMA
地方のPUBORAMAで普通のジョーの会話からの抽出

"I hear the directors of Genetic Control have been buying all the properties that have recently been sold, taking
「私は、Genetic Controlのディレクターが最近販売されたすべての資産、取りを買っていると聞きます」

risks oh so bold.
リスク、おお、とても大胆です。

It's said now that people will be shorter in height,
人々は高さが、より不足するので、それは言いました。

they can fit twice as many in the same building site.
彼らは同じ建設用地で2倍多くに合うことができます。

(they say it's alright),
(彼らは、それが問題ないと言います)

Beginning with the tenants of the town of Harlow,
ハーローの町のテナントと共に始まります。

in the interest of humanity they've been told they must
人類のためにそれらはそうしなければならないと言われました。

go-go-go-go."
「ゴーゴーゴーゴー。」


SIR JOHN DE PEBBLE OF UNITED BLACKSPRINGS INTERNATIONAL
結合したBLACKSPRINGS国際的の旦那ジョンDE小石

"I think I've fixed a new deal
「私は、新しい取引を決めたと思います」

A dozen properties - we'll buy at five and sell at thirty four,
1ダースの特性--私たちは、5時に買って、34歳のときに売れるつもりです。

Some are still inhabited,
或るものはまだ生息されています。

It's time to send the winkler to see them,
それらを見るためにもう地上げ屋を送るべき時間です。

he'll have to work some more."
「彼はそれ以上で働かなければならないでしょう。」


MEMO FROM SATIN PETER OF ROCK DEVELOPMENTS LTD.
岩石の開発株式会社サテンのピーターからのメモ

With land in your hand you'll be happy on earth
陸があなたの手にある状態で、あなたは地球で幸福になるでしょう。

Then invest in the Church for your heaven.
その時、天国のために教会に投資してください。

Can-Utility And The Coastliners
缶ユーティリティとCoastliners


The scattered pages of a book by the sea,
海のそばの本の点在しているページ

Held by the sand washed by the waves
波によって洗われた砂で、成立します。

A shadow forms cast by a cloud,
影は雲でキャストを形成します。

Skimming by as eyes of the past, but the rising tide
しかし、過去、上昇している潮の目として、拾い読みします。

Absorbs them effortlessly claiming.
要求しながら、それらを楽に吸収します。


They told of one who tired of all singing,
彼らはすべて歌うのに飽きた人について言いました。

Praise him, praise him.
彼を称賛してください、そして、彼を称賛してください。

We heed not flatters he cried,
私たちは彼が泣かせたどんな均し槌も意に介しません。

By our command, waters retreat,
私たちのコマンドで、水域は後退します。

Show my power, halt at my feet,
私のパワーを示してください、そして、私の足元で停止してください。

But the cause was lost,
しかし、原因は失われました。

Now cold wings blow.
現在冷たい翼は吹きます。


For from the north overcast ranks advance
北から、曇っているランクは進みます。

Fear of the storm accusing with rage and scorn.
激怒と嘲笑による嵐の起訴への恐怖。

The waves surround the sinking throne
波は傾いている王座を囲んでいます。

Singing crown him, crown him,
彼を戴冠させるように歌って、彼を戴冠させてください。

"Those who love our majesty show themselves!"
「私たちの威厳がとても好きである人が自分たちを見せています!」

All bent their knees.
すべてが膝を折りました。


But he forced a smile even though
しかし、彼は作り笑いしました。

His hopes lay dashed where offering fell.
彼の望みが提供が落ちたところに投げつけられた状態でありました。

Nothing can my peace destroy as long as no one smiles.
無は破壊できます。私の平和はだれとも同じくらい長い間、微笑を破壊します。

More opened ears and opened eyes,
以上は、耳を開いて、目を開きました。

And soon they dared to laugh.
そして、すぐ、彼らはあえて笑いました。

See a little man with his face turning red
彼の顔が左傾している小さい男性を見てください。

Though his story's often told you can tell he's dead.
彼の話があなたが言うことができるとしばしば行われましたが、彼は死んでいます。

Horizons
地平線


(instrumental)
(手段になる)です。

Supper's Ready
夕食は準備ができています。


I. LOVERS' LEAP
I.恋人の飛躍



Walking across the sitting-room, I turn the television off.
居間の向こう側に歩いて、私はテレビを消します。

Sitting beside you, I look into your eyes.
隣に座って、私はあなたの目を調べます。

As the sound of motor cars fades in the night time,
自動車の音が夜間に消えるので

I swear I saw your face change, it didn't seem quite right.
私は、あなたの顔が変化するのを見たと誓って、それは全く正しく思えませんでした。

...
And it's hello babe with your guardian eyes so blue
こんにちは、そして、それはあなたのとても青い保護者目のベイブです。

Hey my baby don't you know our love in true.
ほら、私の赤ん坊はそうしません。あなたは本当で私たちの愛を知っています。


Coming closer with our eyes,
私たちの目と共に近接しています。

a distance falls around our bodies.
距離は私たちの身体の周りに下がります。

Out in the garden, the moon seems very bright,
庭では、月が非常に明るく見えます。

Six saintly shrouded men move across the lawn slowly.
6人の聖徒らしい覆い隠された男性が芝生の向こう側にゆっくり動きます。

The seventh walks in front with a cross held high in hand.
十字がある前部における7番目の散歩は高く制御して成立しました。

...
And it's hey babe your supper's waiting for you
ほら、そして、あなたにとってそれはあなたの夕食が用意ができているベイブです。

Hey my baby don't you know our love is true.
ほら、私の赤ん坊はそうしません。あなたは、私たちの愛が本当であることを知っています。


I've been so far from here,
私は今までのところここから来ていました。

Far from your warm arms.
あなたの暖かい腕から遠くに。

It's good to feel you again,
再びあなたを感じるのは良いです。

It's been a long time.
久しぶりですね。
Hasn't it ?
それを持っていませんか?


II.
THE GUARANTEED ETERNAL SANCTUARY MAN
保証された永遠の聖域男性


I know a farmer who looks after the farm.
私は農場の世話をする農業者を知っています。

With water clear, he cares for all his harvest.
水が透明な状態で、彼はすべての収穫を好きです。

I know a fireman who looks after the fire.
私は炎の世話をする消防士を知っています。


You, can't you see he's fooled you all.
あなた、あなたは、彼があなた方のすべてをだましたのを見ることができませんか?

Yes, he's here again, can't you see he's fooled you all.
はい、彼は再びここにいて、あなたは、彼があなた方のすべてをだましたのを見ることができませんか?

Share his peace,
彼の平和を共有してください。

Sign the lease.
リースにサインしてください。

He's a supersonic scientist,
彼は超音速科学者です。

He's the guaranteed eternal sanctuary man.
彼は保証された永遠の聖域男性です。

Look, look into my mouth he cries,
ほら、彼が泣かせる私の口を調べてください。

And all the children lost down many paths,
そして、すべての子供が多くの経路の下側に負けました。

I bet my life, you'll walk inside
私は人生を賭けて、あなたは中に歩くでしょう。

Hand in hand,
手を携えて

Gland in gland
腺の腺

With a spoonfull of miracle,
奇跡のspoonfullと共に

He's the guaranteed sanctuary man.
彼は保証された聖域男性です。

We will rock you, rock you little snake,
私たちは強く揺すぶるつもりであり、この小さい蛇を強く揺すぶってください。

We will keep you snug and warm.
私たちはきちんとしていて暖かくあなたを保つつもりです。


III.
IKHNATON AND ITSACON AND THEIR BAND OF MERRY MEN
IKHNATON、ITSACON、およびそれらの陽気な男性のバンド


Wearing feeling on our faces while our faces took a rest,
私たちの顔が体を休めていた間、私たちの顔に感じを着ます。

We walked across the fields, to see the children of the West
私たちは、西洋の子供に会うために分野の向こう側に歩きました。

But we saw a host of dark skinned warriors
しかし、私たちは、暗闇のホストが戦士の皮をはいだのを見ました。

standing still below the ground,
地面の下に静止しています。

Waiting for battle.
戦いを待っています。

The fight's begun, they've been released.
戦いは始まって、それらはリリースされました。

Killing foe for peace...
平和のために敵を殺します…
bang, band, bang.
どんとたたいてください、そして、組になってください、そして、どんとたたいてください。
Bang, bang bang...
どんとたたいてください、そして、衝撃音をどんとたたいてください…

And they're giving me a wonderful potion,
そして、彼らは素晴らしい一服を私に与えています。

'Cos I cannot contain my emotion.
'Cos Iは私の感情を含むことができません'。

And even though, I'm feeling good,
そして、私は気持ちよいです。

Something tells me, I'd better activate my prayer capsule.
何かが私に言って、私は祈りのカプセルを活性化するほうがよいです。

Today's a day to celebrate, the foe have met their fate.
祝う今日の1日、敵は最期を遂げました。

The order for rejoicing and dancing has come from warlord.
歓喜して、踊る注文は将軍から来ました。


IV.
HOW DARE I BE SO BEAUTIFUL ?
私はどのようにそれほど美しいですか?


Wandering in the chaos the battle has left,
カオスで戦いを歩き回るのはいなくなりました。

We climb up the mountain of human flesh,
私たちは人肉の山に登ります。

To a plateau of green grass, and green trees full of life.
人生でいっぱいの緑色の草、および緑の葉を付けた木の停滞期に。

A young figure sits still by her pool,
若い人物はまだ彼女のプールのそばに座っています。

He's been stamped "Human Bacon" by some butchery tool.
彼はいくらかの屠殺場のそばの押し込まれた「人間のベーコン」ツールです。

(He is you)
(彼はあなたです)

Social Security took care of this lad.
社会保障はこの若者の世話をしました。

We watch in reverence, as Narcissus is turned to a flower.
ナルキッソスが花に変えられるとき、私たちは崇敬で見ます。

A flower?
花?



V. WILLOW FARM
V.柳の農場


If you go down to Willow Farm,
行くなら、Willow Farmにダウンしてください。

to look for butterflies, flutterbyes, gutterflies
蝶、flutterbyes、gutterfliesを探すために

Open your eyes, it's full of surprise, everyone lies,
それが驚きでいっぱいである、目を開けてください、そして、皆は横たわります。

like the focks on the rocks,
オンザロックのfocksのように

and the musical box.
そして、オルゴール。

Oh, there's Mum & Dad, and good and bad,
おお、おかあさん、おとうさん、および善悪があります。

and everyone's happy to be here.
そして、皆は、ここにいて、幸福です。


There's Winston Churchill dressed in drag,
抗力で服を着せられて、ウィンストン・チャーチルがいます。

he used to be a British flag, plastic bag, what a drag.
彼はイギリスの旗、ポリ袋、以前、どんな抗力であったか。

The frog was a prince, the prince was a brick, the brick
カエルが王子であった、王子はレンガ、レンガでした。

was an egg, and the egg was a bird
卵を採集してください。そうすれば、卵は鳥でした。

Hadn't you heard?
あなたは聞いていませんでしたか?

Yes, we're happy as fish, and gorgeous as geese,
はい、私たちは、魚として幸福であって、ガチョウのように豪華です。

and wonderfully clean in the morning.
そして、朝、素晴らしく掃除してください。


We've got everything, we're growing everything,
私たちには、すべてがあって、増加しているすべてです。

We've got some in
私たちはいくつか入りました。

We've got some out
私たちはいくつか出ました。

We've got some wild things floating about
私たちはいくつかの乱交を浮かばせました。

Everyone, we're changing everyone,
皆、私たちは皆を変えています。

you name them all,
あなたはそれらをすべてと命名します。

We've had them here,
私たちはここにそれらを持っていました。

And the real stars are still to appear.
そして、本当の星はまだ現れていることになっています。


ALL CHANGE!


Feel your body melt;
身体が溶けるのを感じてください。

Mum to mud to mad to dad
おとうさんにとって気が狂っていることへの泥に黙ってください。

Dad diddley office, Dad diddley office,
おとうさんのdiddleyオフィス、おとうさんのdiddleyオフィス

You're all full of ball.
あなたは皆、ボールでいっぱいです。


Dad to dam to to dum to mum
せき止めるおとうさん、黙るdum

Mem diddley washing, Mum diddley washing
おかあさんのdiddleyが洗って、洗うMem diddley

You're all full of ball.
あなたは皆、ボールでいっぱいです。


Let me hear your lies, we're living up to the eyes.
偽りを聞かせてください、そして、私たちは目を満たしています。

Ooee-ooee-ooee-oowaa

Momma I want you now.
ママIは現在、あなたが欲しいです。


And as you listen to my voice
そして、私の声を聞いてください。

To look for hidden doors, tidy floors, more applause.
秘密の出入口を探すには、床、より多くの拍手を片付けてください。

You've been here all the time,
あなたは絶えずここに行ったことがあります。

Like it or not, like what you got,
それはあなたが得たもののように好きです。

You're under the soil,
あなたは土の下にいます。

Yes deep in the soil.
土のはい深み。

So we'll end with a whistle and end with a bang
私たちが衝撃音があるホイッスルと終わりで終わるつもりであるように

and all of us fit in our places.
そして、私たちは皆、場所をうまくはめ込みます。



VI.
APOCALYPSE in 9/8 (CO-STARRING THE DELICIOUS
9/8における黙示録、(美味しさを共演させること。

TALENTS OF GABBLE RATCHET)
早口歯止め装置の才能)


With the guards of Magog, swarming around,
メーゴグの番人、およそ群飛で

The Pied Piper takes his children underground.
ハーメルンの笛吹き男は地下で彼の子供を連れて行きます。

The Dragon's coming out of the sea,
Dragonは海から出て来る予定です。

with the shimmering silver head of wisdom looking at me.
知恵のきらきら光る銀のヘッドが私を見ていて。

He brings down the fire from the skies,
彼は空から炎を降ろします。

You can tell he's doing well, by the look in human eyes.
あなたは、彼が加わる機会人の目で順調であると言うことができます。

You'd better not compromise.
あなたは妥協しないほうがよいです。

It won't be easy.
それは簡単にならないでしょう。


666 is no longer alone,
666はもう単独ではありません。

He's getting out the marrow in your back bone,
彼はあなたの逆骨の中の骨髄を出しています。

And the seven trumpets blowing sweet rock and roll,
甘いロックンロールを吹く7個のトランペット

Gonna blow right down inside your soul.
あなたの精神の中でまさしく吹き倒す行くこと。

Pythagoras with the looking-glass, reflecting the full moon,
満月を反映する鏡をもっているピタゴラス

In blood, he's writing the lyrics of a brand new tune.
血液に、彼は真新しい旋律の歌詞を書いています。


And it's hey babe, with your guardian eyes so blue,
ほら、そして、それはあなたのとても青い保護者目のベイブです。

Hey my baby, don't you know out love is true,
あなたは、ほら、私の赤ん坊を知りません。出ている愛は本当です。

I've been so far from here,
私は今までのところここから来ていました。

Far from your loving arms,
あなたが兵器がとても好きであるのから遠くに

Now I'm back again, and baby it's going to work out fine.
今、私は再び戻っています、そして、それが行く予定である赤ん坊はきめ細かに解決します。


VII.
AS SURE AS EGGS IS EGGS
まず間違いなく
(ACHING MEN'S FEET)
(痛んでいる男性の足)


Can't you feel our souls ignite
あなたは、私たちの精神が発火するのを感じることができませんか?

Shedding ever changing colours, in the darkness of the
変化をはじくのは暗闇で着色します。

fading night,
色あせ夜

Like the river joins the ocean, as the germ in a seed grows
川が海洋を接合するように、中の細菌として、種子は成長します。

We have finally been freed to get back home.
私たちは、家に戻るようになるように最終的に解放されました。


There's an angel standing in the sun, and he's crying with a
日なたに立つ天使がいます、そして、彼はaで泣いています。

loud voice,
大声

"This is the supper of the mighty one",
「これは強力なものの夕食です」

Lord Of Lords,
上院の主

King of Kings,
キングオブキングズ

Has returned to lead his children home,
戻って、彼の子供の家を導きました。

To take them to the new Jerusalem.
新しいエルサレムに彼らを連れて行くために。

スポンサーサイト
【 2008/11/28 11:54 】

Genesis  | コメント(0)  | トラックバック(0)  |

コメント

コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバックURL

この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



